Re: [team-gnome-gr] μετάφραση gimp

2011/6/27 Jennie Petoumenou <epetoumenou gmail com>:

2011/5/26 Jennie Petoumenou <epetoumenou gmail com>

Σόρι για την καθυστέρηση. Στέλνω λινκ για το dropbox:
http://dl.dropbox.com/u/3588645/gimp/gimp-el.po
http://dl.dropbox.com/u/3588645/gimp/gimp20.mo

Για δοκιμή στον Η/Υ σας:
sudo cp gimp20.mo /usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/gimp20.mo

(πρώτα αντιγράψτε το gimp20.mo στο home σας)

Αν βρείτε μηνύματα με τη λέξη (test), αυτό σημαίνει ότι δεν ξέρω που
βρίσκονται, και θα σας ήμουν ευγνώμων αν μπορούσατε να μου πείτε σε ποιο
μενού/διάλογο τα είδατε.
@γιώργος μπουκέας
Θα πρότεινες dodge=υποέκθεση λοιπόν; Δεν μου ακούγεται κακό.

@dmtrs32 gmail com
Ευχαριστώ για τις διορθώσεις.

Ολοκληρώθηκε (πάνω κάτω) το πρώτο πέρασμα της μετάφρασης.
Οι σύνδεσμοι για το dropbox εξακολουθούν να ισχύουν.
http://dl.dropbox.com/u/3588645/gimp/gimp-el.po
http://dl.dropbox.com/u/3588645/gimp/gimp20.mo
  Όμως, επειδή η δική μου εκδοχή του gimp είναι παλιά και για κάποιο λόγο
μου δείχνει τα μισά αμετάφραστα, αν αντιμετωπίσετε και εσείς το ίδιο
πρόβλημα μπορείτε να εγκαταστήσετε την παλαιότερη έκδοση (επισυνάπτεται.
Παρακαλώ και πάλι για παρατηρήσεις/ διορθώσεις.

Πρόσθεσα τη μετάφραση στο master.
Είδα ότι στο gnome-2-6 (τρέχουσα, παλιά έκδοση) υπάρχουν σημαντικές
διαφορές και δεν υπάρχει λόγος να μεταφέρω πια και εκεί τη μετάφραση
του master.

Το έργο GIMP θέλει περισσότερους προγραμματιστές, και αυτοί που είναι
τώρα είναι πολύ λίγοι. Αν αναζητήσουμε στο διαδίκτυο για GIMP 2.8, θα
δούμε ότι αναμενόταν εδώ και μερικά χρόνια. Εδώ λέει ότι έρχεται όπου
νάναι (ίσως αργήσει ξανά!),
http://www.gimpusers.com/news/00339-gimp-2-8-scheduled-q1-q2-2011

Απομένει ωστόσο να γίνει ένας έλεγχος για την έκδοση 2.6,
http://l10n.gnome.org/vertimus/582/534/24
ώστε να είμαστε καλυμμένοι και από εκεί.

Αυτό που θα έπρεπε να γίνει είναι να υπάρχει μια μόνο έκδοση GIMP όπου
έχουμε την ανάπτυξη του λογισμικού και και ταυτόχρονα από εκεί
προκύπτουν οι εκδόσεις.