Re: [team-gnome-gr] Προτάσεις για άρθρα για το www.gnome.gr (και κοινότητα gnome στο osarena.net)

Υπεροχα! Θα με ενδιαφερε να ψαξω τα αρθρα περι προγραμματισμου στο gnome και να γραψω κατι σχετικό. Είμαι επίσης συντακτης και στο osarena. Από γλώσσες προγραμματισμού γνωρίζω C++ αλλά έχω προγραμματίσει μόνο σε windows. Εχω γράψει κάποια μαθήματα παλαιοτερα, αλλα λογω πιεσης χρονου σταματησα στο 4ο μαθημα ( http://www.outofspecs.gr/forum/showthread.php/3537-OutOfSchool-Lessons-C?p=41368#post41368 ) και δεν το συνέχισα.

Θα κοιτάξω τα links που μου είχες δώσει Σίμο σχετικά με το Gnome και τον προγραμματισμό. Όλα αυτά όμως μετά την 1 Ιουλίου, όπου τελειώνω εξεταστική. Αύριο αρχίζω με ρομποτική :p καλή μου επιτυχία.

Καλό βράδυ,
Πάνος