Re: [team-gnome-gr] Νέο μέλος στη λίστα

Καλως ήρθες Ανδρεα στην παρεα. Και εγω με κατι τετοιο θελω να ασχοληθω τωρα με Pythong και Gnome 3. Ο Σιμος με βοηθησε πολυ να κανω τα πρωτα βηματα και πλεον ειναι το χερι μου κατα ποσο θα ασχοληθω.

παρεπιπτώντας ανεβαζω κ εγω στο blog μου καποια θεματα γυρω απο το linux, και συντομα θα ασχοληθω με προγραμματισμο. Μολις σημερα τελειωσα ενα review για μια καρτα γραφικων http://wp.me/p1qJXE-53

Τελος παντων, πηγε παλι 6 παρα το πρωι :) Κλασσικη συνηθεια προγραμματιστη να μενει ξαγρυπνος.

Καλως ήρθε και παλι στην παρέα μας :)
Πάνος