Re: [team-gnome-gr] Περί planet.ellak.gr ( ενημέρωση)

Υπήρξε επικοινωνία με την Εταιρία ΕΛΛΑΚ πριν από 8 ημέρες περίπου για την επίλυση του θέματος.
Δεν έχει υλοποιηθεί κάτι ακόμα (ίσως λόγω εορτών) και ακόμα δεν έχω πρόσβαση στο planet.ellak.gr (μέσω SSH).
Ελπίζω να κλείσει το θέμα στις πρώτες μέρες το 2012 και να συνεχίσουμε το έργο μας.

Καλή χρονιά σε όλους,
Σίμος