Re: [team-gnome-gr] [Open-source] Fwd: Συμμ ετοχή μαθητών στο Google Co de In για το έργο GNOME

2010/12/1 c7p <c7p admin gmail com>

c7p, αν μπορείς, χρησιμοποίησε π.χ. το c7p ως username (προφανώς είναι θέμα προστασίας ανηλίκων ότι δε θέλουν να φαίνεται το ονοματεπώνυμο). Επίσης, εγώ δεν τα πάω καλά με τα screenshot, αλλά επειδή υποθέτω ότι έχεις σχετική εμπειρία από το ubuntu manual, πες αν ενδιαφέρεσαι να κάνεις και τα screenshots για το κομμάτι αυτό του gimp.

Τώρα τελευταία έχει δυσκολέψει το πρόγραμμα μου και σπάνια βρίσκω χρόνο :/, οπότε δεν μπορώ να δεσμευτώ για κάποιο έργο στα σίγουρα. Τα screenshots μου ακούγονται ενδιαφέροντα και θα ήθελα να ασχοληθώ άλλα όπως προείπα δεν μπορώ να δεσμευτώ κιόλας, θα καταβάλω όμως μια προσπάθεια την Παρασκευή ή και το Σάββατο και θα σας ενημερώσω.

Μην αγχώνεσαι. Το όλο θέμα είναι καθαρά προαιρετικό. Όποιος έχει κέφι και χρόνο μπορεί να ασχοληθεί, όποτε και όπως μπορεί.
(Την κράτηση για το gimp την έχεις κάνει εσύ όμως, ή πάλι τα έμπλεξα;)

Ευχαριστώ

-Γιάννης