[team-gnome-gr] Μια μικρή πρόταση για το wiki

Νομίζω ότι στη σελίδα http://wiki.gnome.gr/doku.php?id=translation:quickstart θα πρέπει να προστεθεί ένα ακόμη βήμα στην πάνω λίστα ("Μία φορά") ώστε πριν ξεκινήσει κανείς τις μεταφράσεις να γράφεται και στην ελληνική ομάδα.

Μόλις ξεκίνησα την πρώτη μου μετάφραση ακολουθώντας τις οδηγίες και αυτό το βήμα έλειπε. Στη λίστα βρήκα κι άλλη μία περίπτωση σαν τη δική μου: http://lists.gnome.gr/pipermail/team-gnome.gr/2009-March/001274.html

Άλλωστε αν δεν κάνεις αυτό το βήμα δεν μπορείς να ξεκινήσεις...