Re: [team-gnome-gr] Ελεγχος μετάφρ ασης, ενσωμάτωση εικόν ων (userguide.gthumb-2-10.po).

 Καλημέρα,

 Από δικό μου λάθος, δεν ήμουν σαφής.

 Μ' αυτόν τον τρόπο (msgfmt -vc gnome-blog.po -o gnome-blog.mo)
μπορώ, πράγματι να ενεργοποιήσω την μετάφραση του UI,
αλλά, στην περίπτωση της τεκμηρίωσης,
πρέπει το αρχείο .po να το χρησιμοποιήσω με κάποιο τρόπο στο /usr/share/gnome/help,
για να εμφανιστεὶ στην βοήθεια, αν καταλαβαίνω σωστά.
Γίνεται αυτό;

 Δεν έχω πολλές γνώσεις, απλά είμαι περίεργος.
 Ευχαριστώ για την υπομονή

 Στέργιος.

Στις 18 Μάρτιος 2009 9:24 μμ, ο χρήστης Simos <simos lists googlemail com> έγραψε:
2009/3/18 στέργιος προσινικλής <steriosprosiniklis gmail com>:
> Υπάρχει κάποιος ανάλογος τρόπος, για να ελεγχθεί το αποτέλεσμα
> της μετάφρασης που αναφέρω στο θέμα;
>
> Αναφερόμουν σε αυτή την δυνατότητα, για οπτικό έλεγχο εκ μέρους μου,
> πριν στείλω το αρχείο για proofreading.

Οκ, τώρα κατάλαβα. Πράγματι, με την παρακάτω διαδικασία μπορείς να
ενεργοποιήσεις
και να δεις τη μετάφραση.
Κάποια μηνύματα μπορεί να μη φανούν μεταφρασμένα διότι το
εγκαταστημένο πρόγραμμά σου
είναι λίγο διαφορετικό από το .po που έχεις μεταφράσει. Συχνά, τα
πακέτα από το αποθετήριο
είναι πιο παλιά.

> msgfmt -vc gnome-blog.po -o gnome-blog.mo
>
> Μετά θα πρέπει να μεταφέρετε το αρχείο mo στο κατάλογο που διατηρούνται οι
> μεταφράσεις των προγραμμάτων στο σύστημα:
>
> sudo cp /usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/gnome-blog.mo
> /usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/gnome-blog.mo.backup
>
> sudo cp gnome-blog.mo
> /usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/gnome-blog.mo

Δεν ξέρω αν περιγράφουμε τη διαδικασία αυτή στο wiki.gnome.gr.
Αν δεν το έχουμε, μπορείς να το προσθέσεις.

Σίμος