[team-gnome-gr] orca - πρόβλημα upl oad

Καλημέρα σε όλους,
Μόλις ανέβασα ξανά το όρκα (συμπλήρωση μετάφρασης + κάποιες διορθώσεις).
Για το ίδιο πακέτο είχα ανεβάσει μια μετάφραση την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά είχα ζητήσει να μη γίνει commit.
To status στο damned lies ήταν translated μέχρι προχτές. Δεν ξέρω τι συνέβη στο μεταξύ, αλλά προφανώς η δική μου μετάφραση εξαφανίστηκε και το πακέτο το δέσμευσε ξανά ο Φώτης. Ευτυχώς προλάβαμε να συνεννοηθούμε εγκαίρως, αλλά σημειώνω το περιστατικό ως πιθανό bug.
Τζένη