Re: [team-gnome-gr] Ονόματα παιχνι διών στα ελληνικά στο gn ome-games

Λίγο καθυστερημένα:
Τουβλάκια Gnometris
Για το Νίμπουλς κάποιος είχε προτείνει σε ανύποπτο χρόνο το Σκώληξ.
Εγώ σκεφτόμουν Φαγάνας/Φαγανούλης (nibble=τσιμπολογάω).
Τζένη

2009/2/26 Simos <simos lists googlemail com>
On Thu, Feb 26, 2009 at 11:41 AM, sd <stavros_daliakopoulos yahoo gr> wrote:
> Σιμό στην ελληνική γλώσσα δεν υπάρχει γραφή "νγκ" σε καμμία λέξη.
>
> Ματζόνγκ = λάθος, Ματζόγκ = καλύτερο

Ευχαριστώ. Ενημέρωσα τη λίστα παρακάτω ώστε να είναι μαζεμένα.
Αν υπάρχουν περισσότερες προτάσεις, παρακαλώ να γίνουν.

Σίμος

> O/H Simos έγραψε:

Ματζόγκ   (υπάρχει κανόνας να μην είναι μαζί οι χαρακτήρες «νγκ»)