Re: [team-gnome-gr] Gtranslator στο Wiki

Καλησπέρα,
Εξακολουθεί να μου κρασάρει το gtranslator (1.94).
Εν τω μεταξύ, ενώ έσβησα ό,τι αρχεία με ρυθμίσεις είχα στο .gconf, .gnome2, εξακολουθεί να θυμάται τις ρυθμίσεις μου.
Υπάρχουν και άλλοι που αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα; Γνωρίζει κανείς πού αλλού μπορεί να βρίσκονται οι ρυθμίσεις, σε περίπτωση που φταίει κάποια δική μου ρύθμιση;
Ευχαριστώ,
Τζένη