Re: [team-gnome-gr] krb5-auth-dialog - master

2009/7/18 pavlos tournaris <p tournaris gmail com>:
Ναι κάτι πρέπει να έκανα λάθος...έχω μεταφράσει ήδη 18% αλλά αυτό το πακέτο
είναι πολύ δύσκολο....δεν νομίζω να κάνω αρκετή μετάφραση...και κάτι
άλλο..όταν πήγα να κάνω αποθήκευση μου έβγαζε ένα λάθος...επισυνάπτω ότι
αρχεία έχω...

Αν μπορείς να επαναλαβεις τα βήματα με το λάθος, στείλε το ακριβές μήνυμα.
Γενικά η μετάφραση αυτή έχει όντως δύσκολα μηνύματα.

Μπορείς να γράψεις εδώ ό,που έχεις πρόβλημα για να βοηθήσουμε.
Για παράδειγμα, υπάρχουν γύρω στα 20 μηνύματα της μορφής

«Bad magic number for krb5_auth_context structure»

που όλα μεταφράζονται εύκολα ως

«Εσφαλμένος μαγικός αριθμός για τη δομή krb5_auth_context»