Re: [team-gnome-gr] Ενημέρωση Quickst art.sh Script

Στέλνω μια παραλλαγή του quickstart.sh, αν σας αρέσει μπορείτε να το
χρησιμοποιήσετε αντί του προηγούμενου.

Εκείνα τα
mkdir -p l10n/PO 2>&-
σημαίνουν "φτιάξε το φάκελο και τους υποφακέλους σε μία εντολή (το -p),
αλλά αν υπάρχει ήδη μη βγάζεις σφάλμα και τρομάζει ο χρήστης (το 2>&-)".

Χαιρετώ,
Άλκης

Υ.Γ. Φώτη σιγά βρε μην μου δώσεις και credits για μια εντολή! :-)

Στις 19-01-2009, ημέρα Δευ, και ώρα 18:57 +0000, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε: