Re: [team-gnome-gr] Liferea default feed list

2009/1/6 Evgenia Petoumenou <epetoumenou gmail com>:
Καλημέρα.

Όπως έγραφα και χθες, έκανα μία μετάφραση του Liferea (feedreader) και την
έστειλα με μέιλ στο βασικό developer Lars Lindner <lars lindner gmail com>.

Mου απάντησε, και μου είπε ότι μπορώ αν θέλω να προσθέσω ένα αρχείο με
παραδείγματα ροών για ελληνικά, που θα εμφανίζονται την πρώτη φορά που
ανοίγει κάποιος το πρόγραμμα.
Ουσιαστικά, για όλες τις γλώσσες υπάρχει ένας φάκελος με διεθνείς ροές για
open source στα αγγλικά (linux.com, planet gnome. planet-ubuntu, slashdot
ktl), και ένας φάκελος με τοπικές ροές. Προσθέτω δύο στιγμιότυπα, με την
αρχική εμφάνιση του liferea σε γαλλικά και ισπανικά.
Οι ισπανοί έχουν βάλει μόνο 5-6 ροές open source, ενώ οι Γάλλοι έχουν και
αρκετές εφημερίδες/ειδήσεις.

Θα το φτιάξω εγώ το αρχείο αν είναι, αλλά θα ήθελα προτάσεις για το τι να
βάλω. Και για το αν θα έπρεπε να συμπεριληφθούν ροές με ελληνικές ειδήσεις.
Εγώ γνωρίζω μόνο την καθημερινή που έχει ροή με τελευταία νέα. Και τον
πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ για θέματα linux.

Ειδικά αν χρησιμοποιείτε το πρόγραμμα, στείλτε καμιά ιδέα.

Κάτι παρόμοιο έχει βάλει ο Κώστας στον ελληνικό Firefox.
Για παράδειγμα, υπάρχει η ροή προς τις ελληνικές ειδήσεις στο news.google.com,
http://news.google.com/news?ned=el_gr
Για να εντοπίσεις το URL της ροής, πας στο δικτυακό τόπο με το Firefox
και βλέπες αν εμφανίζεται στη μπάρα της τοποθεσίας (δεξιά) ένα μικρό
εικονίδιο χρώματος πορτοκαλί που μοιάζει με
http://biguglycouch.files.wordpress.com/2007/05/new-rss-xml-feed-icon.png

Έτσι,

Ειδήσεις: http://news.google.com/news?ned=el_gr&output=rss
Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ: http://planet.ellak.gr/rss20.xml
Δικτυακός τόπος ΕΛ/ΛΑΚ:
http://www.ellak.gr/index2.php?option=com_rss&feed=RSS2.0
Ελληνική κοινότητα GNOME: http://gnome.gr/feed/
κτλ

Από το news.google.com (κάνεις κλικ στο κάτω μέρος για Ελληνικά),
μπορείς να βρεις ό,τι σημαντικό υπάρχει στην ελληνική γλώσσα για
ειδήσεις, τεχνολογία, αθλητικά, κτλ.