Re: [team-gnome-gr] gnome-power-manager - gnome-2-26

2009/4/5  <gnomeweb gnome org>:
Γεια σας,

Η νέα κατάσταση του gnome-power-manager - gnome-2-26 - help (Ελληνική) είναι 'Μεταφρασμένο'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-power-manager/gnome-2-26/help/el

Οπωσδήποτε ανασκόπηση!

Δεν ξέρω αλλά προσωπικά και το αγγλικό κείμενο δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα καλογραμμένο για τον απλό χρήστη.

Michael Kotsarinis
--
Αυτό είναι ένα αυτόματο μήνυμα που στάλθηκε από το l10n.gnome.org

Μερικά σχόλια:
1. Είδα ότι στη μετάφραση του UI είχαμε μια σειρά από σφάλματα σχετικά
με τη μετάφραση των sleep, hibernate.
Είναι
  sleep : αναστολή
  hibernate : αδρανοποίηση

Έκανα την ανασκόπηση και επισυνάπτω τις διορθώσεις.
Επισυνάπτω και τις διορθώσεις στο UI.