Re: [team-gnome-gr] Ανάληψη μετάφρασης

Και το " χορηγείται άδεια" και το " σας χορηγείται άδεια" αν θέλουμε να το προσωποποιήσουμε είναι απόλυτα σωστά. H επιλογή είναι καθαρά θέμα ύφους.
.
Σ.
O/H Michael Kotsarinis έγραψε:
Σχετικά με την άδεια δεν ξέρω αν θα ήταν καλύτερη η χρήση παθητικής φωνής δλδ "Χορηγείται άδεια ...". Κατά τα άλλα καλό μου φαίνεται χωρίς να είμαι βέβαια νομικός.

Και επειδή δεν είμαι σίγουρος αν έχουν ήδη δουλευτεί, δηλώνω και εδώ ότι πήρα για μετάφραση τα gnome-system-tools - HEAD - GST Network Setup Manual - Greek <http://l10n.gnome.org/vertimus/645/601/24> και gnome-power-manager - gnome-2-26 - User Guide - Greek
<http://l10n.gnome.org/vertimus/724/173/24>