Re: [team-gnome-gr] Ευχαριστίες γι α GNOME 2.24

Πρόσθεσα τις μεταφράσεις (σε trunk, branch gnome-2-24 όπου χρειαζόταν), ενημέρωσα την ανακοίνωση σε wiki.gnome.gr και www.gnome.gr.

Σίμος

2008/10/22 Nick Agianniotis <nickagian gmail com>

2008/10/22 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>

2008/10/22 Nick Agianniotis <nickagian gmail com>

2008/10/22 Fotis Tsamis <ftsamis gmail com>

Στις 22-10-2008, ημέρα Τετ, και ώρα 13:33 +0100, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε:
> Έκανα την ανακοίνωση για την έκδοση 2.24 του GNOME.
> Παρακαλώ δείτε στο http://www.gnome.gr/
>
> Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθένα για το έργο του για την έκδοση του
> GNOME 2.24.
>
> Η ανακοίνωση είναι όπως πάντα στο wiki του GNOME.gr,
> http://wiki.gnome.gr/doku.php?id=translation:credits224
>
> Παρακαλώ δείτε αν υπάρχει κάποιο σφάλμα. Για παράδειγμα στον
> καταλογισμό του έργου.
> Στις επόμενες μέρες είναι καλό να προωθήσουμε την ανακοίνωση σε λίστες
> και φόρουμ.
>
> Σίμος

Oops δεν πρόλαβα να τελειώσω το manual του gedit... να το παρατήσω? Αν
το μεταφράσω θα μπει σε αυτήν έκδοση του gnome??

Φώτης