Re: [team-gnome-gr] Fwd: GIMP 2.6.1 release ahead

Στις 6 Οκτώβριος 2008 3:01 μμ, ο χρήστης Athanasios Lefteris
<alefteris gmail com> έγραψε:
2008/10/6 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>:
Η μετάφραση του GIMP γίνεται από το ελληνικό έργο μετάφρασης του GNOME,
http://www.gnome.gr/
http://wiki.gnome.gr/

Τα αρχεία προς μετάφραση εμφανίζονται στη σελίδα
http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-extras

Για την πιθανή ανάληψη της μετάφρασης, ελάτε σε επικοινωνία πρώτα με το GNOME.gr

Νομίζω είχε ξεκινήσει να το μεταφράζει ο Νίκος Πανταζής
(http://lists.hellug.gr/pipermail/i18ngr/2008-September/005059.html).
Δεν ξέρω σε ποιο σημείο έχει φτάσει τώρα, αλλά καλύτερα όποιος
ενδιαφέρετε για το GIMP να επικοινωνήσει πρώτα μαζί του.

Όντος έχω αρχίσει τη μετάφραση του GIMP και έχω μεταφράσει περίπου τα
2/5 του gimp.HEAD.el.po (Μεταφράσεις γραφικού περιβάλλοντος)
Δεν ξέρω πόσο βιαζόμαστε αλλά το βλέπω να το τελειώνω σε ένα με δύο μήνες.