Re: [team-gnome-gr] gucharmap r1930 - branches/gnome-2-24/po

2008/10/4 rizitis <elahistos yahoo gr>:
εμένα μου ήρθε αυτό το μήνυμα δεν ξερω αν βοηθάει

Πολύ ωραία. Εδώ έχουμε ένα μήνυμα που πέρασε.
Νίκο, χρειάστηκε να κάνεις κάτι με το χέρι για να περάσει το μήνυμα αυτό;
Ο Κώστας έκανε ένα commit πριν λίγες ώρες, ωστόσο αυτό δε πέρασε στη λίστα.
Πιστεύω ότι ο λόγος που η λίστα δεν αφήνει να περάσουν τα μηνύματα
αυτά έχει να κάνει με το γεγονός ότι η διεύθυνση της λίστας
team gnome gr δεν εμφανίζεται στα γράμματα αυτά (είναι `implicit'), με
αποτέλεσμα να νομίζει ο mailman ότι είναι spam.
Δεν ξέρω σε ποιο σημείο βλέπεις τα μηνύματα που διατηρούνται από το
mailman (μού έχεις δώσει  το λογαριασμό του mailman για τη λίστα
αυτή).
Αν δεν υπάρχει τρόπος για whitelisting τα γράμματα αυτά, τότε
χρειάζονται άλλες πρακτικές όπου γίνεται επεξεργασία των γραμμάτων.
Οπότε, πες μου πόσο εύκολο/δύσκολο είναι να περνάνε τα γράμματα αυτά
ως έχει, με αυτόματο τρόπο.

Σίμος

O/H frolix68 svn gnome org έγραψε: