Re: [team-gnome-gr] Βελτιώσεις στο δικτυακό τόπο www.gnome.gr

Βρήκα ένα plugin για το wp σε σχέση με τις εικόνες που είπες..

http://wordpress.org/extend/plugins/slimbox-plugin/

εδώ ένα παράδειγμα: http://www.4mj.it/slimbox-wordpress-plugin/

Φώτης

Στις 23-11-2008, ημέρα Κυρ, και ώρα 19:11 +0000, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε:
Τις τελευταίες μέρες έγιναν μια σειρά από βελτιώσεις στο δικτυακό τόπο
www.gnome.gr της ελληνικής ομάδας GNOME. Η επικοινωνία γινόταν
με προσωπική αλληλογραφία (Θάνος Τ., Νίκος Χ., εγώ), οπότε με την περίληψη
αυτή μεταφέρουμε τη συζήτηση στη λίστα. Αυτό ίσως βοηθήσει για περισσότερα
σχόλια στις πρακτικές για την επίλυση τυχόν προβλημάτων.

Η φιλοξενεία του www.gnome.gr γίνεται στο dreamhost.com, από το Νίκο Χαρωνιτάκη.
Το dreamhost μάς επιτρέπει να κάνουμε αρκετά.

1. Το www.gnome.gr τρέχει Wordpress και έγινε ενημέρωση σε WordPress 2.6.3.
2. Για να κάνει κανείς σχόλια στο www.gnome.gr έπρεπε να έχεις λογαριασμό.
Τώρα δεν υπάρχει η απαίτηση αυτή. Έχει ενεργοποιηθεί το akismet και θα δούμε
αν πρέπει να κάνουμε και κάτι άλλο, όταν αρχίσει να έρχεται
ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
3. Έχουμε εγκαταστήσει πρόσθετα για αυτόματα αντίγραφα ασφάλειας στο
WordPress, στατιστικά,
εύκολη δυνατότητα για ενημέρωση του ίδιου του WordPress, κτλ.
4. Ενεργοποιήσαμε μια σειρά από λειτουργίες για να γίνει το gnome.gr
δημοφιλές στις μηχανές αναζήτησης.
Προσθέσαμε μια σειρά από υπηρεσίες που κάνουμε PING όταν γράφουμε νέα.
Ενημερώσαμε τον τίτλο του ιστολογίου σε

Βασικός τίτλος        «Ελληνική κοινότητα του GNOME»
              «γραφικό περιβάλλον και πλατφόρμα ανάπτυξης λογισμικού GNOME»
5. Αφαιρέσαμε το παλιό λογότυπο που έλεγε gnome.gr και τώρα έχουμε το επίσημο
λογότυπο του GNOME μόνο. Κατά τους κανονισμούς του gnome.org, είμαστε εντάξει
στη χρήση του λογοτύπου.

Εκρεμμότητες

α. Υπάρχει το σκεπτικό να ενεργοποιήσουμε Google Apps for Domains για
το gnome.gr.
Κάποιο σχόλιο Νίκο για τη διαδικασία αυτή;

β. Χρησιμοποιούμε το θέμα/theme SoftwareHolic, έκδοση 1.1. Η τελευταία
έκδοση είναι 1.5,
http://ericulous.com/2008/01/10/wp-theme-softwareholic/
Εδώ είναι καλό να γίνει αναβάθμιση. Νομίζω το κάνει ο Θάνος Τ.

γ. To SoftwareHolic είναι και μεταφράσιμο, και προσφέρθηκε ο Θάνος Τ.
να κάνει τη μετάφραση ;-).
Είναι καλό να στείλουμε τη μετάφραση πίσω στο ericulous.com μιας και τώρα
έχει μόνο μια μετάφραση εκεί, δανέζικα.

δ. Θέλουμε να βρούμε ένα καλό τρόπο για να εμφανίσουμε τα στιγμιότυπα
που συλλέγουμε τώρα.

Η προσωπική μου επιλογή είναι η εμφάνιση μικρογραφιών που επιτρέπουν
από κάτω να γράψουμε
κείμενο (βασικά πληροφορίες για να αλλάξει ένας χρήστης προς το
στιγμιότυπο αυτό).
Ακόμα, όταν κάνει κλικ σε ένα στιγμιότυπο ο χρήστης, τότε να ανοίγει
σε νέα στήλη (tab) η εικόνα
σε πλήρη ανάλυση. Θα είναι μόνο η εικόνα εκεί, οπότε δεν υπάρχει
ζήτημα για στοίχιση
με το Wordpress.