[team-gnome-gr] Οδηγός χρήσης του GNOME στα ελληνικά, μο ρφή PDF (1,6ΜΒ, 163 σελίδες)

Έκανα μια ανακοίνωση στο www.gnome.gr για τη διαθεσιμότητα του οδηγού
χρήσης του GNOME,
σε ηλεκτρονική μορφή PDF.
Ο οδηγός ήταν ήδη διαθέσιμος σε μορφή HTML.

http://gnome.gr/?p=34

Δεν βρήκα τρόπο για να φιλοξενήσω τα αρχεία στο www.gnome.gr και τα
έβαλα στο simos.info.
Όταν πάω να κάνω εισαγωγή εικόνας/κτλ στο wordpress του www.gnome.gr,
εμφανίσει μια <1s το κουμπί
για Open File... και μετά εξαφανίζεται. Δεν ξέρω αν είναι σφάλμα ή
κάτι στραβό στο σύστημά μου.
Αν κάποιος μπορεί, είναι καλό να μεταφέρει τα αρχεία να είναι
διαθέσιμα από το ίδιο το gnome.gr
Το ίδιο και για το αρχείο PDF.

Η δημιουργία του PDF είχε κάποια διαδικασία. Ωστόσο τώρα είμαστε σε
θέση να δημιουργούμε PDF από κάθε αρχείο τεκμηρίωσης
που βλέπουμε στην αριστερή στήλη στο
http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-26/
Ήταν μια μετατροπή αρχείου DocBook XML σε PDF, με χρήση του xetex ως backend.
Αν υπάρχει ενδιαφέρον να επιλυθούν κάποια σημαντικά προβλήματα, πείτε μου.

Σίμος