Re: [team-gnome-gr] Iagnos Manual Metafrasi

O/H Nikos Charonitakis έγραψε:
Σιμο είχες κάνει κάποιο review νομίζω. Είναι καλό για να ανέβει;
Έστειλα νομίζω μια απάντηση με σχόλια, με στόχο να προχωρήσει η μετάφραση.
Δεν ξέρω αν έφτασε το γράμμα αυτό στη λίστα. Αν όχι, είναι δικό μου σφάλμα.
Αυτό που βλέπω είναι, αν υπάρχει η δυνατότητα, να ολοκληρωθεί η μετάφραση πριν μπει στο SVN. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα ολοκλήρωσης, τότε μπορεί να μπει ως έχει, με υποσημείωση για να ολοκληρωθεί σύντομα (πριν το GNOME 2.24).

Σίμος

Στις 16 Απρίλιος 2008 8:34 μμ, ο χρήστης Giannis Katsampirhs
<juankatsampirhs gmail com> έγραψε:
Στις 11-04-2008, ημέρα Παρ, και ώρα 22:50 +0300, ο/η Panos Georgiadis
 έγραψε:

Oriste i misi metafrasi kai ligo parapano. Einai kali ? Na sunexiso
 > etsi ? Peite mou ta lathi pou exo gia na ta diortoso asap. Thanx
 > paidia.
 >

 > --
 > Με τιμή
 > Γεωργιαδης Παναγιωτης (BlackSlash13/WiludrakeGR/Dr.Paneas )

 Έχει κοιτάξει κανείς τη μετάφραση του Παναγιώτη;;