Re: [team-gnome-gr] Ενημέρωση του gnumeric-f unctions.el.po

Γιάννη ανέβασα ( στο HEAD και στο stable branch gnumeric-1-8)  την
μετάφραση των menu και των functions, από μια ματιά που έριξα έχεις
κάνεις πολύ καλή δουλειά.
http://svn.gnome.org/viewvc/gnumeric/

Τα αρχεία όμως χρειάζονται ένα πέρασμα για να διορθωθούν κάποια λάθη.
Εγώ διόρθωσα μερικά συντακτικά. Η καλύτερη διόρθωση γίνεται όταν
κάποιος δουλεύει το πρόγραμμα. Εκεί τα όποια λάθη φαίνονται αρκετά
εύκολα.

Nikos

Την 29/1/2008, GIΑΝΝΗS KΑΤSΑΜPΙΡΗS <giannis1_86 hotmail com> έγραψε:

δεν το έχω τελειώσει....δεν εχω χρονο να συνεχισω...
Από τα 646 έχω κοιτάξει  τα τελευταία 446 και κάτι λίγα από τα άλλα....