Re: [team-gnome-gr] Ληψη αρχείων PO από το g nome

Καλώς ήρθες και καλή χρονία.

Μπορείς να ρίξεις μια ματιά στις οδηγίες στο  wiki μας http://wiki.gnome.gr/doku.php?id=translation:translationmemory
Το έχω τσεκάρει και λειτουργεί. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ρώτα ξανά.

Νικος

Στις 2/1/2008, Panos Georgiadis < panosgeorgiadis89 gmail com> έγραψε:
Καλησπερα φιλοι μου, καλη χρονια σε όλους με υγεία και ευτυχία!!!

Θελω να βοηθησω στην μεταγραση του gnome αλλα καπου σκαλώνω. Εχω κατεβασει το kbabel και το gettext. Το επομενο βημα σο guide/tutorial είναι :
"Τωρα πρεπει να κατεβασουμε απο την ιστοσελίδα των στατιστικών του gnome τα αρχεία με τις μεταφράσεις όλων των πακέτων. Αυτά θα μας χρησιμεύσου αργότερα στο να φτιάξουμε μια μεταφραστική βάση δεδομένων με την οποία θα μπορέσουμε να μεταφράσουμε αυτόματα ένα μεγάλο μέρος μηνυμάτων."

Πού είναι αυτό το link; Δεν το βρίσκω πουθενα!
Υποτίθεται οτι θα κατεβασω ενα αρχειο quickstart.sh και θα το αποθηκευσω στο αρχικο καταλογο home . Μετα θα ανοιξω το terminal και θα δώσω --> sh quickstart.sh   . Τελος θα περιμένω μέχρι να κατέβουν τα αρχεία από το gnome.

Πού είναι λοιπον ; Καμια βοήθεια ;

--
Με τιμή
Γεωργιαδης Παναγιωτης (BlackSlash13/WiludrakeGR/Dr.Paneas )