Re: [team-gnome-gr] epiphane help

Στις 09-04-2008, ημέρα Τετ, και ώρα 10:34 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:
περίφημα! Θα τα "χτενίσω" τώρα εγώ. Ευχαριστώ.

btw:
επισυνάπτω εικόνα του packagekit μεταφρασμένου. Πολύ καλή δουλειά.
Θέλει μόνο κάτι ψιλές διορθώσεις. Σκέφτομαι να βάλω το preview =
προβολή γιατι το προεπισκόπηση δημιουργεί μεγάλο παράθυρο (υπάρχει σε
2 κουμπιά)

Την 9/4/2008, Giannis Katsampirhs <juankatsampirhs gmail com> έγραψε:
Στελνω και το extension αλλα δεν έχω κανει πολλά.. δεν είχα πολύ
 χρόνο.....

Ωραίο το package-kit.. (συμφωνώ για το preview)...περιμένω με
ανυπομονησία το 8.04... Σίγουρα θέλει έλεγχο γιατί τα έκανα όλα
γρήγορα..(θα μάθουμε όπου να'ναι και το τυφλό σύστημα με αυτόν τον
τρόπο :))))