[team-gnome-gr] Δημιουργήθηκε mailing li st team lists gnome gr

Προχώρησα στην δημιουργία της λιστας. Μπορούμε τώρα να επικοινωνούμε μεσω αυτής.
Επίσης οι περιστασιακοί μεταφραστες μπορούν να στελνουν τις
μεταφράσεις τους και εκεί. Κάποιος μπορεί να αναλάβει ως
συνδιαχειριστής?
Χρειάζεται να γράψουμε και και κάποια ανακοίνωση.