Re: Norwegian Translation of the User Guide

Kjartan Maraas <kmaraas@online.no> writes:

| I have already started doing this, but I'm not that far along yet,
| so maybe we should just split it into tasks and divide them among
| us?

<Norwegian>
Ja, det hadde vært fint. Vi får lage en liste også over ord slik at man
oversetter likt. Da mener jeg f.eks at man enes om at desktop
oversettes med skrivebord e.l. Kan ikke du sende meg en list over det
du har oversatt og ønsker å oversette. Jeg kommer til å starte med
siste avsnitt, GNOME Calendar, så skulle jeg ikke oversette noe som du
har oversatt allerede.
</Norwegain>

--
Preben Randhol             oO     "Don't think about domination,  think
[randhol@pvv.org]        .`  ;     about freedom, it doesn't dominate."