gnome-online-accounts, Podnikové přihlášení

Zdravím,

koukám se na gnome-control-panel online-accounts. Mám přidaný realm interní pro Red Hat. Zaujalo mě, že v seznamu mých účtů je kerberos přeložený jako "Podnikové přihlášení (Kerberos)". Ale pod tím mezi účty k přidání je to stejné nepřeložené, jako "Enterprise Login (Kerberos)". Chtěl jsem udělat pull request, ale podle šablon všechno přeložené je.

Umíte zjistit, proč to v jedné části přeložené je a v jiné není? Je to chyba v aplikaci nebo překladu? A pokud ano, je to problém control panelu nebo online-accounts?

S pozdravem,
Petr

--
Petr Menšík