[DL]gnome-initial-setup - master

Dobrý den,

byl přidán nový komentář k modulu gnome-initial-setup – master – po (čeština).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-initial-setup/master/po/cs/

Zdravím,

předchozí komentář beru zpět, špatně jsem se díval a zdá se, že překlad výše je přeložen podle aktuálního
masteru. Osobně se mi některé řetězce nezdají být přeloženy zrovna ideálně (třeba ty anglické originály
termínů v závorkách či jejich detailní popis - v Endless OS to může dávat smysl, ale do upstreamu bych to
nedával), nicméně kontrolu překladu nejspíš nechám na Markovi. Každopádně je velká škoda, že překlad nebyl
zařazen dříve. Vzhledem k tomu, že gnome-initial-setup 40.0 (a kvůli opravě kritické regrese dokonce i
40.0.1) již vyšel a vzhledem k tomu, jak často jeho nové verze většinou vychází se aktuálně nepřeložené a
fuzzy řetězce nejspíš dostanou do Fedory 36 i Ubuntu 22.04.

Daniel Rusek
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.