[DL]epiphany - master

Dobrý den,

nový stav modulu epiphany – master – po (čeština) je nyní „Překládá se“.
https://l10n.gnome.org/vertimus/epiphany/master/po/cs/

Zdravím,

tady je možné bez problému mluvit česky, kontrolu a zařazení překladu budou provádět taky Češi.

Pročetl jsem si překlad a měl bych pár návrhů na změny:

„Take Screenshot“ → Spíše než „Udělat screenshot“ zní možná lépe „Pořídit screenshot“. A aby byl překlad
konzistentní s překladem GNOME Shellu, možná spíš i „Pořídit snímek obrazovky“. To samé pak u řetězce
„_Udělat screenshot...“.

„valid“ za mě spíš „plátné“ než „validní“.

„URL“, myslím, že je spíše v ženském rodě, než ve středím. Jako „ta adresa URL“, ale střední možná taky není
problém.

Ale spíš bych s kontrolou počkal, až co řekne Dan.

Nepřeložené opravím.

Vojtěch Perník
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.