[DL]gnome-bluetooth - master

Dobrý den,

byl přidán nový komentář k modulu gnome-bluetooth – master – po (čeština).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-bluetooth/master/po/cs/

Podle zdrojáků (lib/bluetooth-filter-widget.c) to jsou řetězce pro filtrování seznamu  v dialogovém okně pro
výběr Bluetooth zařízení (potažmo jsou řetězce ve widgetu, který se v tom dialogu používá -
lib/bluetooth-chooser.c). Proto ta množná čísla. Nenašel jsem ale zběžně žádnou aplikaci, která by to
používala.

Výjimkou je "Paired", který je použit současně i jako název vlastnosti/stavu v detailu Bluetooth zařízení
(lib/settings.ui).

Ideální by bylo k tomu řetězci přiřadit kontext, ale to nám teď těsně před vydáním nikdo neudělá. Vzhledem ke
stavu využití opravím to "Paired" na "Spárováno", protože to je v GUI vidět. A kdyby se ti chtělo, tak hoď do
Gitlabu žádost o přidání kontextu.

P.S. Možná to původě ani v tom detailu zařízení nebylo, proto jsem to přeložil, jak to je. A pokud to tam
autor použil dodatečně, tak se to překladatel nedozví, protože v .po souboru se to neprojeví. To je bohužel
obecně problém angličtina vs. čeština, kdy angličtina má jeden tvar slova a v češtině to potřebujeme podle
situace ohýbat.

Marek Černocký
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.