[DL]gnome-software - main

Dobrý den,

byl přidán nový komentář k modulu gnome-software – main – po (čeština).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-software/main/po/cs/

Zdravím!

Díky za skvělou práci na překladu! Překlad jsem prošel a připadá mi na velice dobré úrovni. Dovolil jsem si
vypsat menší připomínky (a opravu menšího překlepu):

"URI může obsahovat až tři \"%u\", které budou nahrazeny verzí aktualizace."
"Software, který byl nainstalován z \"%s\", přestane dostávat aktualizace."
\"%u\" -> „%u“

"Chat mezi uživateli"
"Zvukový chat mezi uživateli"
chat -> konverzace

"%s je vhodné pro ..." -> "Aplikace %s je vhodná pro ..."
"%s je navrženo, vyvinuto a přeloženo" -> "Aplikace %s je navržena, vyvinuta a přeložena"
"%s na tomto zařízení" -> "Aplikace %s na tomto zařízení"
"%s je bezpečné" (a další související řetězce) -> "Aplikace %s je bezpečná"
(Na druhou stranu, zde si nejsem jistý, zda některé z těchto řetězců nejsou použity i pro běhová prostředí,
doplňky, fonty, sdk a další neaplikační typy výsledků. Pokud ano, byl by můj návrh nesprávný.)

"Délka je neznámá"
Délka -> Velikost

"otevřená" ("Auditable code", "Auditable Code")
otevřená -> auditovatelný kód
(případně "otevřený kód")

"Pouze pro desktop"
(a další řetězce obsahující "desktop")
desktop -> stolní pc

"Bezpečný", "Nebezpečný" (a související řetězce) -> "Bezpečné", "Nebezpečné"

"Vyžaduje dotykovou ubrazovku"
Menší překlep.

"Další úložiště..." ("Additional repositories...")
"...úložiště kódu..." ("...code repository...")
"Úložiště třetích stran Fedory"
úložiště -> repozitář(e)

"Může přistupovat k zařízením jako webkamerám nebo herním ovladačům"
"Nemůže přistupovat k zařízením jako webkamerám nebo herním ovladačům"
jako webkamerám... -> jako jsou webkamery...

"Přístup ke složce se staženými pro čtení/zápis"
"Může číst a zapisovat všechna data ve vaší složce se staženými"
(a další související řetězce)
staženými -> staženými soubory

Samotnou kontrolu a schválení však nechám na Markovi. :-)

Daniel Rusek
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.