[DL]gnome-tour - master

Dobrý den,

byl přidán nový komentář k modulu gnome-tour – master – po (čeština).
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-tour/master/po/cs/

Dík za kontrolu. Překlepy jsem opravil.

K tomu  "Doufáme, že si systém {} užijete.": Pokud se OS nepovede identifikovat, zůstane tam "GNOME", což
není úplně systém, ale jen uživatelské prostředí. Kromě toho mi ta věta s tím "systém" zní tak nějak
technicky a ně jako pěkné přání. Přemýšlel jsem, jak to dostat do 1. pádu. Co tohle:

Doufáme, že vám {} přinese pěkné zážitky.

Marek Černocký
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.