Re: Havárie serveru s wiki a mailinglistem l10n.cz

Ahoj,

předem díky Michale, že jsi se ujal resuscitace! Ohledně konference, co
takto hodit ML na http://lists.openalt.org/? Myslím, že bychom se
určitě s OpenAlt domluvili (dávám do kopie i Laďu u Nešněru).

Víme, o jaké změny na wiki jsme přibližně přišli? Moje zálohy jsou
bohužel jen z minulého roku.

Děkuji,
pk

On Wed, 14 Aug 2019 16:55:40 +0200