GNOME Initial Setup: Menší překlep v aktuálním překladu

Zdravím,

všiml jsem si menšího překlepu v aktuálním českém překladu GNOME
Initial Setup:

#: gnome-initial-setup/pages/account/gis-account-page.ui:53
msgid "Go online to set up Enterprise Login."
msgstr "Přejít on-line, abyste mohli nastavit podnikové přihlašovaní."

přihlašovaní -> přihlašování

Mimochodem, pokud jsem ten dialog správně pochopil, jedná se o
informaci o tom, že počítač není on-line. Tudíž bych spíše použil
"Přejděte on-line".

S pozdravem,
Daniel Rusek