Spolupráce a oživení L10N.cz

Ahoj.

tl;dr: Rád bych oživil spolupráci mezi našimi komunitami, které se zabývají (nejen) lokalizací. Pro ty, které už podobný e-mail zastihl, níže přidávám i nějaké informace navíc. Pro další komunikaci se prosím přihlaste do diskuze, abychom mohli co nejdříve opustit formu hromadných e-mailů s množstvím adres v kopii.

Nápad na tuto iniciativu mi vnukl Standa Horáček (LibreOffice) při hlášení chyby v naší lokalizaci dotazem, jestli využíváme materiály na L10N.cz. Dosud jsme pracovali na lokalizaci hodně odděleně, co se týče vzájemné komunikace i materiálů, které používáme. Firefox určitě není stejný jako Ubuntu, LibreOffice ani WordPress, ale do jisté míry se shodneme na společné terminologii, pravidlech pro formátování čísel, dat a podobně. Jako mnohem důležitější ale vidím možnost společné propagace a vystupování navenek, výměnu zkušeností s nabíráním lidí nebo čímkoliv, co nás občas tlačí po technické i netechnické stránce.

Bylo by fajn se také setkat osobně, alespoň jeden člověk za každou komunitu. Já a několik dalších lidí z Mozilla.cz budeme na LinuxDays. Kontaktoval jsem včera organizátory, jestli by ještě bylo možné do programu vmáčknout místnost a v ní hodinu nebo dvě pro naše setkání a diskuzi. Osobně dorazím i na OpenAlt do Brna, takže pokud to nevyjde v Praze, poprosím i o místnost tam. Osobně se pohybuji většinou v Praze nedaleko I. P. Pavlova nebo Karlova náměstí, takže pokud byste chtěli zaskočit na oběd nebo večer na pivo, zkuste mi napsat. ;)

Těším se na nadšené odpovědi a setkání
--
Michal Stanke

P.S. Kdy se chystá příští sraz spolku OpenAlt?