=?UTF-8?B?U3BvbGXEjW7DqSBzZXRrw6Fuw60gcMWZZWtsYWRhdGVsxa8=?= - =?UTF-8?B?dXDFmWVzxYh1asOtY8Ot?= informace

Posílám upřesňující informace k setkání překladatelů open source 24. března
2012 v Red Hatu v Brně.

Jako hlavní náplň programu navrhuji projít archiv konference na l10n.cz a
probrat nevyřešenou terminologii, zapracovat trochu na slovníku, plus
můžeme prodiskutovat i další nedokončené specializované slovníky, které
máme k dispozici. Bylo by tedy dobré vzít si s sebou laptopy.

Popřípadě co koho napadne a co bude chtít při této příležitosti probrat s
ostatními překladateli.

Setkali bychom se ve 13:00 před budovou Red Hatu na Purkyňově v
Brně-Králově Poli. (Akce Mozilly MozCamp CZ 2012 začne v budově v 15:00.)

S Vítem Pelčákem, který je přespolní, jsme se domluvili na společném obědě,
pokud se bude chtít někdo přidat, setkáme se již v 11:30 na Hlavním nádraží.

Těším se na viděnou,

--
Petr Kovar