epiphany - master

Dobrý den,

byl přidán nový komentář k modulu epiphany – master – po (čeština).
http://l10n.gnome.org/vertimus/epiphany/master/po/cs

Omlouvám se za chvilkovou nečinnost.
Díky za návrhy, pomohly.
Okolo Do Not Track používám místo "uživatel" "vy", protože je to podle mě zdvořilejší.
Nelibost vůči "webový" chápu, ale než "stránky WWW" raději pouze "stránky" - je to koneckonců internetový prohlížeč, takže je zřejmé, o jaké stránky se jedná.
Co máte proti -li? Chápu, že hraní si s jazykem musí mít meze, ale zrovna tohle mi přijde jako naprosto legitimní způsob zkracování. :D
Jsem otevřen jakýmkoli výzvám k obhájení překladu nebo jeho změně.

P.S.: Když už se Web v češtině jmenuje WWW, asi by se měl 'web' nebo 'internet' vložit do nějakých tagů. Shellové hledání na 'web' vyplivne (u mě) Chromium, Účty online a LibreOffice (cože?), na dotaz 'internet' pak už jenom Chromium.

Adam Matoušek
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.