Re: Zkratky =?UTF-8?Q?dn=C5=AF?= v =?UTF-8?Q?kalend=C3=A1=C5=99i?= Gnome Shellu

V originále jsou jednopísmenné zkratky, i když se také opakují. V
komentáři je uvedeno, že jsou vždy ve správném pořadí, takže by neměl
být problém se záměnou. Když použijeme v češtině dvoupísmenné, bude tam
na ně dost místa? Nerozhodí se něco? Já to teď nemám kde otestovat.

M.