Re: GNOME 3 Launch Party

Zdravím,
jelikož nás je několik, co pojedou na party z Brna. Rozhodli jsme se, že
pojedeme společně. Na stránku akce jsem přidal info. Pokud budete chtít
jet ve skupině taky, přidejte tam svoje jméno.
Jinak skrze registrační formulář už se registrovalo kolem 40 lidí, což
je slušná účast. Tím chci připomenout všem, kdo se ještě neregistrovali,
aby tak učili, abychom měli přehled o tom, kolik lidí dorazí.

Jirka