Re: GNOME 3 a =?UTF-8?Q?pod=C4=9Bkov=C3=A1n=C3=AD?=

Nuze, nezbyva nez podekovat jak organizatorum a prednasejicim, tak i
ucastnikum Launch Party, ktera se konala tento vikend v Praze. Myslim,
ze se akce povedla a nemame si co vycitat :-)

A ten dort byl fakt dobrej napad!

Nejake ty Press Releases:
http://www.linuxexpres.cz/blog/report-z-gnome-3-launch-party
http://eischmann.wordpress.com/2011/04/11/gnome-3-launch-party/
http://www.abclinuxu.cz/blog/kecy/2011/4/gnome-3-launch-party-rychly-prehled

Fotky tu:
http://live.gnome.org/ThreePointZero/LaunchParty/PhotoCompetition

Kdyz uz jsme u toho, chtel bych privitat Petra Kovare mezi lidi
oznackovane cervenym klobookem! :-)
--
Tomas Bzatek <tbzatek redhat com>