gnome-games - master

Dobrý den,

nový stav modulu gnome-games - master - po (čeština) je nyní 'Přeloženo'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-games/master/po/cs

Doplnění překladů
Oprava nahlášené chyby
Celková revize

Ve hře Aisleriot se vyskytuje několik termínů označujících rozložení karet. Po dlouhém váhání jsem použil následující překlady:

Stock - balíček
Waste - otočené
Reserve - odložené
Foundation - seřadiště
Tableau - rozdané

Nejedná se o doslovné překlady. Ty by byly neintuitivní (Waste - koš) nebo mi divně zněly v kontextu karetní hry (Foundation - základna). Možná to není ideální, ale teď už mě rychle nic lepšího nenapadá a na l10n jsem se žádné odezvy nedočkal.

Dané výrazy je třeba dodržet v celém překladu (když je někde např. ojedinělé slovo Tableau, aby to někdo nepřeložil jako stůl). Pokud vymyslí někdo něco lepšího, tak mi to nahlaste, protože překlad je potřeba dodržet i v nápovědě, kterou mám rozdělanou.

Marek Černocký
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.