Re: GNOME 2.30.0 =?UTF-8?Q?ji=C5=BE?= na konci =?UTF-8?Q?b=C5=99ezna?=

Já na tom už dělám, zatím mám zhruba 150 řetězců. Jedná se hlavně o věci
okolo git, což se zároveň snažím sladit s giggle, který jsem překládat a
gitg, který mám delší dobu rozpracovaný. Ale jestli se ti do toho chce,
tak ti to mile rád přenechám.

Marv