Re: GNOME 2.30.0 =?UTF-8?Q?ji=C5=BE?= na konci =?UTF-8?Q?b=C5=99ezna?=

Zdravím,
nedávno jsem si rezervoval překlad Empathy. Je to dost důležitý modul na
to, aby zůstal osamocený. Překládat to nebudu přímo já, ale jeden z
našich překladatelů, já to potom zkontroluju a odevzdám. Překladateli
jsem řekl, že pokud by to nestíhal, tak to má nejpozději týden před
uzávěrkou poslat, že to dopřekládám já nebo někdo jiný. Takže Empathy by
mělo být pro GNOME 2.30 přeložené.

S pozdravem Jiří Eischmann