dia - dia-0-97

Dobrý den,

nový stav modulu dia - dia-0-97 - po (čeština) je nyní 'Přeloženo'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/dia/dia-0-97/po/cs

Oprava personifikací podle hlášení Vladimíra Buriana (BUG 606564)

Doplnění chybějících překladů

A udělal jsem tomu i celkovou revizi, byla tam řada nesmyslů. Myslím, že teď je to v daleko lepším stavu, ale u některých věcí si nejsem překlady stoprocentně jistý. Třeba k takovému schématu SISSI se mi nepodařilo nic najít, jen že to je nějaký francouzský bezpečnostní standard. Kromě toho se některé věci u nás liší od USA, což překlady rovněž komplikuje. Kdyby se našel nějaký strojař, chemik, systémový analytik, co by to prošli, tak by to nebylo od věci.

Marek Černocký
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.