f-spot - master

Dobrý den,

nový stav modulu f-spot - master - po (čeština) je nyní 'Zkontrolováno'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/f-spot/master/po/cs

Díky za rychlou reakci. Snažím se postupně ten BUG řešit, je toho hodně.

Opravil jsem v překladu „téma“ na „motiv“, jak to máme ve slovníku na l10n.cz.

Nechceš ještě do budoucna změnit překlad „pohled“ na „zobrazení“? Nechci ti do tohoto sahat, protože nevím, jestli tím třeba něco neodlišuješ. Ale vzniklé spojení „v pohledu náhledů“ mi zní divně.

Marek Černocký
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.