gcompris - gcomprixogoo

Dobrý den,

nový stav modulu gcompris - gcomprixogoo - po (čeština) je nyní 'Přeloženo'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gcompris/gcomprixogoo/po/cs

Prosím o brzké zařazení, okolo 20. ledna má být vydána nová verze.

Kromě doplnění chybějících překladů jsem to celé zevrubně prošel, protože jsem zjistil, že jsou v překladu perly jako "pomož", "control bar" představující lištu s ovládacími ikonami přeložený "kontrolní lišta" apod. O výrazech "menu", personifikacích a podobných věcech ani nemluvě.

Kdyby to prošel ještě někdo, tak by to nebylo vůbec od věci. Ale je to celkem dlouhé a už je na to málo času.

Marek Černocký
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.