Re: gtranslator

Já jej běžně používám a v současnosti s ním žádné problémy nemám.

Ještě tak před půl roky občas padal na zápisech do paměti překladů, ale
vypadá to, že to již opravili.

Používám verzi z Ubuntu 10.10. Jediné, co nechodí je zásuvný modul pro
Open Tran, protože ten změnili protokol. V Gitu je už opravená verze,
ale zatím se mi to nechtělo sestavovat.

Marv