=?UTF-8?Q?p=C5=99eklad_Evo_2.32?=

Zdravím kolegy překladatele,
momentálně se nacházím v Jižní Americe a mám jen omezený přístup k počítači a Internetu. Proto se nemůžu věnovat překládání. Zpět budu 25.9. GNOME 2.32 však vyjde už 27.9. a tak bych s největší pravděpodobností nestihl přeložit všechny moduly Evolution do vydání ostré verze. Proto bych se chtěl obrátit s prosbou na ostatní. Nebyl by někdo ochoten mi vypomoct a Evolution 2.32 přeložit? Nejednalo by se o trvalé převzetí modulů, Evolutionu bych se chtěl v budoucnu i nadále věnovat. Pokud se nikdo nenajde, jsem si jistý, že to dokážu přeložit do vydání první opravné verze 2.32.1.

S pozdravem Jiří Eischmann