Re: Newcommer

Pavel Pinkava <pin2k cz gmail com>, Wed, 25 Aug 2010 14:24:41 +0200:

> Zdravim,
>
> pridal jsem se do tymu prekladatelu gnome. Chtel bych Vas vsechny
> pozdravit a zaroven se zeptat, jak se nejlepe orientovat, na co si davat
> pozor a jine tipy.
> Procetl jsem si jiz stranky lokalizacniho tymu, ale preci jen zkusenosti
> na strane prekladatelu jsou vyjmecne.
>
> Diky
> s pozdravem
> Pavel Pinkava

Také zdravím a díky za zájem o překládání GNOME. Myslím, že pokud jste si
přečetl relevantní návody, tak se můžete bez ostychu pustit rovnou do
překladu. Narazíte-li na nějaký problém či nejasnost, neváhejte se na tuto
konferenci obrátit a zeptat se.