Re: divifund - HEAD

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Wed, 25 Mar 2009 20:53:16 +0100:

> No to me puvodne vedlo k te oprave...
> --
> Lucas "Drom" Lommer
> GNOME-CZ
>
> Mail: llommer svn gnome org
> IRC: Drom @ irc.gnome.org
> Jabber: drom jabber org
>
> You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)

Chápu snahu to tvarově odlišit, ale na druhé straně si myslím, že kontext
obvykle zamezí nějakému zmatení uživatele. Samozřejmě, že nesprávné
tvary "datumy" apod. se vyskytují v obecné češtině, ale do spisovné
češtiny prostě nepatří, tj. neexistují v ní. Tedy v textech, které prošly
nějakou jazykovou korekturou, by se s těmito tvary čtenář setkat neměl,
pokud samozřejmě nezaspal korektor. :-)